söndag 25 mars 2012

Min familj

Passade på att göra en layout efter Veckans Skiss i samband med en av utmaningarna!


Bakgrundspappret köpte jag på eventet och har distressat cirklarna med hjälp av en stencil från ett sällskapsspel. Fjärilsstencilen har jag gjort själv, den är inte så hållbar men jag tycker om den :)


Blomspetsen har jag färgat in med Distress stain: chipped sapphire. På pappret har jag använt Distress stain: spiced marmelade. Första gången jag testar Distress stain och jag tycker om när det splashar till ordentligt :P


Bingobrickan köpte jag idag och Doris Day-filmisen köpte jag igår när jag och sambon var på bilutflykt och hittade en antik&kuriosa-affär. Där fanns hur mycket scrapvänligt som helst, så det kanske blir ett återbesök :)

Ha det fint!
Emma

3 kommentarer:

  1. Fin layout med skønne farver og et herligt billede.
    Her er der mange fine detaljer at kigge på. :)
    Tak for dit bidrag til VS.

    SvaraRadera
  2. Oj, gillar massor o såna grymt snygga färger! Tack för ditt bidrag till VS!

    SvaraRadera
  3. härligt! vilka kreativa alster du får fram! kanoners :)

    SvaraRadera