torsdag 1 november 2012

God jul!

Okej det kanske är liiiite tidigt, men jag har kommit in i scrappa-julkorts-bonanza just nu!
Har scrappat och scrappat, men inte hunnit uppdatera bloggen, men har en helt bunt med julkort liggandes som ska upp i bloggen så småningom. Men det här kortet kommer upp idag så att jag kan delta i denna veckas tävling i Veckans skiss :)
Gå in och kika på skissen vetja!


Nu blir det att gå tillbaka till pluggandet, bara några månader kvar till examen nu! :)

Ha det fint!
Emma


7 kommentarer:

  1. Åhh vilket fint julkort. Läckert med bokmärket och det sydda! Jag förstår precis vilken mood du beskriver, vi är två som är du nu då:)
    Tack för ditt fina bidrag till Veckans Skiss!/DT-Jeanette

    SvaraRadera
  2. Vi är två som är där nu då...skulle det ju stå:)

    SvaraRadera
  3. Jättegulligt kort! Kul med sydd cirkel. Roligt att du är med och tävlar på Veckans skiss :) Saknat dig!

    SvaraRadera
  4. Inte alls för tidigt med julkorten. Tiden går fort och du blir nog bara glad att du började i tid. Tack för bidraget till VS.

    SvaraRadera
  5. Flot med syet cirkel. Skønt julekort du har lavet. Tak for dit bidrag til VS.

    SvaraRadera
  6. Snyggt kort!! Tack för ditt bidrag till oss:-)

    SvaraRadera
  7. Snyggt kort! Vad kul att se att min skiss funkade bra till kort också!
    Jag gillar det sydda, det blev riktigt snyggt!
    Kul att du är med och tävlar hos oss på Veckans Skiss!

    SvaraRadera