söndag 29 april 2012

Det var en gång...

Har glömt att skriva att jag har blivit publicerad i senaste numret av Inzpira som kom ut nu i veckan, riktigt roligt!
På något sätt känns det som att en liten cirkel slöts i och med det. Jag har alltid tyckt om att klippa och klistra och jag har väl pysslat julkort lite då och då, men i december förra året köpte jag det tredje numret av Inzpira som precis hade kommit ut och jag blev helt fast! Jag blev sååå inspirerad av alla vackra alster och layouts att jag kände "shit det här måste jag också testa!". Så jag lade iväg beställningar på Distress Inks, bokstavsstickers, stämplar, papper, ja allt möjligt. Och en av de allra första layouterna jag gjorde var just den som är med i Inzpira nu!


Och jag tycker det är så roligt att man lär sig något nytt hela tiden, det finns alltid någon ny teknik eller upplägg att testa, och det är väl det som är tjusningen med det hela :)

Har inte möjlighet att lägga upp layouten på bloggen, men kolla gärna in sidan 22 så får du se min layout med lilltjejen Singoalla som sover så sött :)

Nu ska jag fortsätta med C-uppsatsskriverier, fullt upp nu inför sommaren!
Hoppas ni har en fin söndag!
Emma

1 kommentar:

  1. Jätteroligt att du har blivit publicerad, fick ju se tidningen hos dig, och det var en massa fina alster i den. Kram Mamma

    SvaraRadera