söndag 15 januari 2012

Cupcake-skyltar

Idag blev det att inviga cupcake-kokboken jag fick i julklapp av mina föräldrar! Det blev en kokos&ananas-cupcake och en choklad&banan-cupcake. Och självklart måste jag ju scrappa något till dem :) Det blev lite olika skyltar som sitter som små flaggor på varje cupcake. Har använt olika stämplar, bårdstans och distresser.





Dock är ju varken jag eller min sambo några storätare av cupcakes (eller kakor generellt) så vi får försöka ta med dem till skolan och jobbet i veckan för att bli av med dem :)

Hoppas ni har en fin söndag!
Emma


2 kommentarer:

  1. Behöver du någon av avlasta dig med alla dina cupcakes så är det bara att säga till!

    SvaraRadera
  2. Hihi, jaaaa det vore kanske en bra idé, de står fortfarande här och väntar på att bli uppätna ;) Fast i så fall är det nog bättre om jag bakar ett nytt gäng om de ska hålla sig hela vägen till staterna :P
    (Kul att du hittat hit!)
    /Emma

    SvaraRadera