onsdag 18 januari 2012

Söt (finaste tjejen)

Ännu en skiss till Veckans Skiss och det blev en layout med lilltjejen där hon poserar så fint :) Denna vecka tyckte jag skissen var så inspirerande, så jag visste inte riktigt var jag skulle börja! Men efter att ha hittat den härliga färgen till bakgrunden så kom jag igång. Har varit sugen på att använda en dragkedja i en layout ett tag, och nu tog jag äntligen slag i saken. Vet inte om det blev så klockrent, men man måste ju försöka i alla fall :)




Det var allt för mig för idag, tack för att ni tittade in!
Emma

3 kommentarer:

  1. Men va fint, snyggt med dragkedjan:-) Tack för att du hänger på igen/Marja

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig layout, kul idé med dragkedjan. Väldigt söt katt :)

    SvaraRadera
  3. coolt med dragkjedjan! Vilken fantastiskt fint katt du har, verkar vara en riktig linslus :D

    SvaraRadera