måndag 16 januari 2012

Gammal favorit

Eftersom jag har ägnat hela dagen åt att planera den kommande terminen och samla tankarna kring den kommande C-uppsatsen som ska skrivas denna termin, så har jag varken haft tid eller ork att få ihop någon layout idag. Har några idéer jag vill få ut ur fingrarna, men tänkte att jag sparar dem tills jag vet att jag kan förvalta dem väl :)

Så istället blir det att jag visar en gammal goding som jag gjorde för säkert ett år sedan, efter inspiration från 2010 års decembernummer av "Scrapbooking m.m.".


Jag har använt en gammal bok och skurit ur sidorna i olika lager. Bilden sitter på ett vitmålat trähjärta och längs kanten har jag duttat med silverlim. Stämplarna kommer från Tingtura design och de blandade bradsen och knapparna kommer från Panduro Hobby.

Lite intressant att se något jag gjorde för över ett år sedan och hur jag tänker att jag skulle gjort annorlunda. Det är väl bra att man känner att man utvecklas :)

Ha det finast!
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar