tisdag 21 februari 2012

Wow jag har fått en award!

Blev totalt överraskad när jag fick veta att söta Tanja har gett mig en award! Så stolt jag är! :) Det är en utmärkelse till bloggar med mindre än 200 följare och så här fint skrev Tanja om mig: EmmaB: har jag precis börjat följa. Vi hamnar ibland på samma scraputmaningar på olika forum. En duktig tjej, jag gillar hennes stil.
Med tanke på att jag började på riktigt med mitt scrappande i december förra året så känns det riktigt hedrande att få en sån här uppskattning och även alla fina kommentarer jag får i bloggen, när jag fortfarande ser mig som en stapplande nybörjare :) Tack för alla fina kommentarer och hejarop, de värmer!! :D


Detta betyder att jag i min tur skickkar awarden vidare till 5 andra bloggar, som jag tycker ska uppmärksammas.

1. Kommentera och länka tillbaka till den som du fått awarden av.
Show your thanks to the blogger who gave you the award by linking back to them.

2. Tala om för dina utvalda att de är utvalda.
Reveal your five picks for the award and let them know.

3. Gör ett inlägg om detta i din blogg.
Post the ward on your blog.

4. Sola dig i glansen över att just du är utvald att sprida mer blogg-kärlek... titta gärna runt hos de andra bloggarna som är med.
Bask in the love from the most supportive people on the blogshare-other bloggers.

5. Slutligen - och det bästa av allt... ha kul och sprid lite blogg-kärlek!
Finally and the best rule of all... have fun and spread the love!

Här är 5 begåvade bloggare... visst är du gullig och tar dig tid att besöka dem?
Here's 5 talented girls... Please take yout time to visit them!

Stina: en kreativ kortskapare som gör sååå vackra kort, en riktig inspirationskälla i mitt stapplande kortskapande!

MiaSun: en scrappare jag har börjat följa efter att ha sett hennes härliga layouter på Veckans Skiss. Hon gör färgglada alster som är riktiga glädjespridare!

Linda/colorfullife: en scrappare som jag nyligen snubblade över och som gör riktigt kreativa alster! Både layouter och andra pyssliga saker :)

MissMian: en blogg som jag har följt länge och hon gör layouter som jag verkligen blir glad av! Hon har en lekfull kreativitet som smittar av sig!

Anna/Annyt: en av inspiratöserna till min favorit-skiss-sida Veckans Skiss och hon gör så kreativa alster att jag är full av beundran! Hon är inte rädd för att använda färg, något jag själv oftast är för feg för, - en stor inspirationskälla!

Så gå gärna in och kika på dessa kreativa bloggar!
Ha det finast!
Emma

2 kommentarer:

  1. Men vad du är gullig! Tack snälla! :) Så glad jag blir! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Var lite "butter" idag, men du räddade min dag...
    Tack för awarden, fina du! Kram.

    SvaraRadera